Ar matematikos grupinės pamokos yra naudingos?
Profesionalūs mokytojai ir korepetitoriai
Matematikos grupinės pamokos pas matematikos korepetitorių yra naudingos, jeigu jūs atliekate visus korepetitoriaus rekomenduojamus žingsnius
Pamokoje dalyvaujate su įjungta kamera (jūsų kamerą gali matyti tik mokytojas), jūsų mikrofonas veikia ir jūs pamokos metu atsakote į klausimus.
Jeigu juos užduoda mokytojas, turite matematikos sąsiuvinį pamokoje, esate atsispausdinęs užduotis ant popieriaus ir pan.
Matematikos korepetitoriaus kaina taip pat priklauso nuo grupės dydžio, todėl jeigu esate atidus ir galite atlikti šias visas ir daugiau funkcijų, tai jums tikrai visada labiau apsimokės grupinės pamokos.
Jeigu grupinę pamoką ves matematikos korepetitorius online, tai tada dar ir savo laiko kelionei sutaupysite.
Dažnai susiduriame su klausimu apie matematikos grupinių pamokų naudingumą. Mūsų korepetitorių mokykla turime labai aiškų supratimą kokios turi būti naudingos korepetitorių pamokos.
Pirmiausiai, grupinės pamokos dažnai yra vertinamos neigiamai, nes tai primena mokyklą. Čia dažniausiai visi pamiršta svarbų niuansą: grupės dydis. 2, 3 ar 4 mokiniai – tai jau labai labai maža grupė, ir ji gali būti itin efektyvi. Vieno mokinio ir trisdešimties mokinių grupės yra visiškai skirtingi dalykai. Svarbu atkreipti dėmesį ne tik į grupės dydį, bet ir į korepetitoriaus ar korepetitorės kompetenciją.
Pamokų naudingumas ir efektyvumas tiesiogiai priklauso nuo pasirinkto matematikos korepetitoriaus profesionalumo. Norėčiau padaryti įdomų palyginimą: yra mokytojų, kurie, mokydami vos du vaikus, vos spėja su jais susitvarkyti ir kokybė artima visos klasės kokybei. Kita vertus, kiti matematikos korepetitoriai online gali mokinti 40, 50 ar net 60 vaikų, o pamokos kokybė mokinius visiškai tenkina.
Dar įdomu yra tai, kad tėvai dažnai mėgsta kraštutinumus. Jeigu anksčiau lankytas matematikos korepetitorius turėjo masines, pavyzdžiui, trisdešimties vaikų pamokas, ir jomis buvo nusivilta, tada dabar tėvai būtinai nori pamokų vienas ant vieno. Tačiau kažkaip pamirštama, kad tarp 30 mokinių ir 1 mokinio yra dar krūva kitų skaičių. Be to, nuo mokinių skaičiaus tiesiogiai priklauso ir kaina. Naivu tikėtis, kad pilnai individuali pamoka bus tokia pat pigi kaip grupinė.
Vis dėlto, norint, kad pamokos būtų naudingos, labai svarbu, kad tiek matematikos korepetitorė, tiek mokinys būtų gerai pasiruošę. Tai reiškia, kad kiekvienas turi atlikti savo namų darbus, apsižiūrėti temas, kuriose jaučiasi nesaugiai. Gerai, jeigu prieš pamoką mokinys atsiunčia mokytojui apibrauktas užduotis, kuriose strigo. Dar geriau – jeigu mokinys nufotografuoja savo namų darbus pilnai, įkelia juos, o matematikos korepetitorė gali patikrinti visą sprendimo eigą. Iš jos matosi ne tik, ar vaikas padarė teisingai ar neteisingai, bet ir kas konkrečiai sukėlė kokią klaidą.
Galutinė mintis yra tokia: matematikos grupinės pamokos gali būti ne mažiau naudingos nei individualios pamokos, tačiau viskas priklauso nuo daugelio veiksnių, tokių kaip korepetitoriaus kvalifikaciją, grupės dydį ir mokinio pasiruošimą.
Vadovėlių nėra naujai programai, bet ar tai tikrai problema?
Profesionalūs mokytojai ir korepetitoriai Žiniasklaidoje girdisi, kad nėra vadovėlių naujoms, pasunkintoms matematikos...
Tarptautinė Švietimo Paroda „Days of International Education”
Profesionalūs mokytojai ir korepetitoriai Tarptautinė Švietimo Paroda "Days of International Education" Data ir...
VMI atmintinė korepetitoriams
Profesionalūs mokytojai ir korepetitoriai Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) pateikia svarbią informaciją...
Ar pasiruošę sustiprinti savo žinias?
Mokinkis, siekiantiems daugiau.