„Įjunkim šviesą“ laidoje vedėja Monika Šeriennienė diskutuoja su matematikos mokytoja ir verslininke Goda PaskalAUK Camera — inovatyvus dirbtinio intelekto įrankis mokinių darbų tikrinimui

Santrauka

Šioje laidos „Įjunkim šviesą“ laidoje vedėja Monika Šeriennienė diskutuoja su matematikos mokytoja ir verslininke Goda Paskal, kuri prisistato kaip mokytoja, atėjusi į švietimą iš verslo pasaulio. Goda pasakoja, kaip šešerius metus dirbusi eksporto sektoriuje, užsiimanti alaus gamybos verslu į Kiniją, pandemijos metu pasuko į mokytojos kelią. Ji atskleidžia, kaip verslo patirtis padeda jai mokyti matematiką realiais, gyvenimiškais pavyzdžiais, kuriuos ji integruoja į pamokas, kad jos būtų suprantamos ir įdomios mokiniams.

Be to, Goda pristato dirbtiniu intelektu (DI) paremtą mokymosi įrankį „Auk“, kuris padeda mokytojams greitai ir efektyviai tikrinti mokinių darbus, suteikia išsamų grįžtamąjį ryšį apie mokinių sprendimo eigą, aptinka nusirašinėjimą bei leidžia stebėti pažangą. Programėlė sutaupo mokytojams žymiai daug laiko – iki keliolikos kartų lyginant su tradiciniu darbų taisymu.

Goda taip pat organizuoja mokymus pedagogams, kuriuose dalijasi praktiniais būdais, kaip padaryti matematikos pamokas žaismingesnes ir aktualias vartotojų poreikiams, pavyzdžiui, aiškindama kombinatoriką per draudimo verslo modeliavimą. Visa jos veikla ir kurti sprendimai siekia, kad mokytojai taptų įdomūs ir galėtų šiuolaikiškai perteikti žinias, o mokiniai geriau suvoktų matematikos praktinę pritaikomybę gyvenime.

Laida akcentuoja švietimo ir verslo sąsajas, inovacijų svarbą mokymo procese bei technologijų įtraukimą ugdymo kokybės gerinimui.

Pagrindiniai punktai

  • 💡 Goda Paskal – matematikos mokytoja, kuri į švietimą atėjo iš verslo (alui eksporto į Kiniją sektoriaus).
  • 📊 Verslo patirtis leidžia jai mokyti matematiką realiais ir pritaikomais pavyzdžiais.
  • 🤖 Sukurtas dirbtiniu intelektu paremtas įrankis „Auk“, skirtas mokinių darbų tikrinimui ir analizei.
  • ⏳ „Auk“ žymiai sutaupo mokytojų laiką – klasės kontrolinių tikrinimas trunka kelias minutes vietoje valandų.
  • 🧮 Mokytojams vedami praktiniai mokymai, kaip susieti matematines temas su kasdienės realybės pavyzdžiais.
  • 🔍 „Auk“ stebi mokinių darbo eigą ir nusirašinėjimo riziką, skatina sąžiningą mokymąsi.
  • 🚀 Inovacijos ir dirbtinio intelekto integracija – svarbi švietimo proceso modernizavimo dalis.

Pagrindinės įžvalgos

  • 🎓 Neformalus kelias į pedagogiką gali būti pranašumas: Godos atvejis rodo, kad karjeros pokytis ir verslo patirtis gali praturtinti mokymą, padėti mokiniams geriau suvokti matematikos taikymą realiame gyvenime. Tai išskiria ją kaip inovatorių, gebantį ne tik perduoti žinias, bet ir įkvėpti mokinius.
  • 🔗 Matematikos mokymas turi būti susietas su realybe: Mokiniams lengviau suprasti ir priimti matematiką, kai juos supa realūs pavyzdžiai, pavyzdžiui, draudimo modeliai ar pramonės procesai, o tai skatina motyvaciją mokytis ir praktiškai taikyti įgytus įgūdžius.
  • 🤖 Dirbtinis intelektas – esminė laiko taupymo priemonė mokytojams: Programėlė „Auk“ ženkliai pagreitina namų darbų ir kontrolinių darbų tikrinimą, leidžia greitai gauti ir suteikti grįžtamąjį ryšį, o tai didina mokymo efektyvumą ir auklėjamąją vertę.
  • 📈 Detalus mokinių sprendimų analizavimas skatina objektyvų vertinimą: Įrankis ne tik nurodo teisingus atsakymus, bet ir analizuoja sprendimų eigą, kas leidžia suprasti mokinio mąstymo procesą, efektyviau spręsti žinių spragas.
  • 🚫 Nusirašinėjimo prevencija technologijomis – svarbi inovacija: DI sistema atpažįsta nusirašinėjimo atvejus, o tai padeda išlaikyti mokymosi etiškumą ir sąžiningumą.
  • 👩‍🏫 Mokytojų mokymai praktiniais būdais padeda keisti švietimo kokybę: Akcentuojant kasdienybės pavyzdžius ir įvairius įrankius, mokytojai įgauna daugiau pasitikėjimo ir gebėjimų pritaikyti mokymą, kurie skatina mokinių įsitraukimą.
  • 🌍 Technologijų ir inovacijų integracija švietime yra būtina norint išlaikyti švietimo aktualumą: Projekte, kuriame dalyvauja Goda, ryškėja, kaip inžinerinės, ekonominės ir informacinių technologijų žinios kuria naujus mokymo įrankius ir metodikas, ugdančias šiuolaikinius gebėjimus.

Ši diskusija žymi svarbų žingsnį link modernaus, efektyvaus ir į realią praktiką orientuoto mokymo Lietuvoje, kuriame verslo patirtis ir technologiniai sprendimai sutelkia dėmesį į mokinių pažangą bei ugdymo kokybę.

Ar pasiruošę sustiprinti savo žinias?

Mokinkis, siekiantiems daugiau.

Krepšelis0
Nėra produktų krepšelyje
Tęsti apsipirkimą
0
+370 606 79040
× Užsiregistruokite telefonu!